niedziela, 12 kwietnia 2015

Najmodniejsze Kolory Sezonu - Pastelowy roż.


Bonjour! Jak dawno tu nie pisałam! To wszystko przez moje zabieganie.
Dzisiaj chcę Was zaprosić na drugi sezon mojej serii Najmodniejsze Kolory Sezonu!
Przed Wami pastelowy róż! Miłej lektury!

Różowy - rozbielony czerwony.
Dla projektantów: #FFC0CB



Nie da się nie zauważyć, że pastelowy róż jest teraz bardzo popularnym i rozchwytywanym kolorem.
Jest on piękny, delikatny, dziewczęcy, subtelny... Mogłabym wymieniać godzinami.
Jest to po prostu absolutny hit sezonu! Chyba nie muszę do niego nikogo namawiać.

Eksperci radzą: "Noś go od stóp do głów!"




Pogoda wprost idealna na spacer, nieprawdaż?
 A teraz pokażę Wam najciekawsze ubrania i dodatki z H&S.
Na pewno wybierzecie coś dla siebie!



I jak? Podoba Wam się? Mam nadzieję, że tak.
Ale chwila, to jeszcze nie koniec! Teraz ocenię kilka stylizacji!



Vindela
Bardzo podoba mi się ta stylizacja! Połączenie elegancji z luźnym swetrem - na sześć!
Cieszę się, że postawiłaś tutaj na małe, delikatne akcenty pudrowego różu.
Biżuteria też niczego sobie. Okulary nadają stylizacji własnego charakteru.
Nic dodać nic ująć! :)



GS
Dużo się tu dzieje, bardzo dużo. Jest tutaj wszystko. Coś mi tutaj nie gra.
Ale mimo to Twoja stylizacja ma w sobie to coś, co mi się podoba!
Bardzo oryginalnie. Świetnie połączone różne odcienie pudrowego różu.
Bardzo ładne kreatywnie stworzone buty! Jedyne co bym odjęła to ta torebka i troszkę naszyjników.



Cherry Blossom
Gdyby tak porównać Twoją stylizację z poprzednią... Twoja wygrywa!
Idealne połączenie kilku sukienek, topów i kto wie czego jeszcze!
Tyle się tu dzieję, jednak wszystko do siebie pasuje. Włosy i makijaż wyglądają obłędnie.
Dobrze, żę postawiłaś na dużą ilość dość ciężkiej biżuterii, bo ona dodaje nam tutaj pazura!



Kofi
Każda twoja stylizacja jest nieziemska!
Cieszy mnie to, że użyłaś w niej tych ładnych, lecz niedocenionych przez nas spodni.
Umiesz łączyć wszystko w jedną całość. Wzorzysta kurteczka świetnie współgra z torbą i butami.
I ta twoja piękna, bardzo charakterystyczna twarz i makijaż - brak słów!


To już wszystko na dziś. Jak Wam się podoba ta notka?
A co ze stylizacjami? Która najbardziej przypadła Wam do gustu?
A może chcecie zobaczyć coś więcej w następnej tego typu notce?
Podziel się z nami Twoją opinią w komentarzu!































2 komentarze: