niedziela, 3 maja 2015

Oceny Twarzy

Dziś zajmę się ocenianiem twarzy naszych modelek z Mss!
Jak wiadomo nie będzie to ocena samych twarzy
ale przede wszystkim makijażu!
Dla najładniejszej twarzy przewidziałam bonus w postaci
10 diamentów.
Zaczynamy!



¢υкιєякσωα ℓαℓα

Co za dużo to niezdrowo!
Nie chodzi mi tu o połączenie kolorów ale o ilość makijażu.
Połączenie dużej ilości cieni z mocnymi ustami to grzech numer jeden, a do tego jeszcze ten mocny róż.
Widziałam twoją stylizacje, która była żywa, kolorowa i myślę, że chciałaś dopełnić ją żywym makijażem.
No cóż. Nie wyszło.
Przede wszystkim dałabym mniej cienia, żeby oko wyglądało dość naturalnie, dała bardziej naturalny róż na poliki, taki po prostu jaśniejszy ale pasujący do karnacji.
Żeby ,,umilić'' twarz dałabym np. błękitne oczy.


Azrael

Zbyt bardzo skupiłaś się na jednym kolorze!
Na ogół jestem fanką twarzy na której współgrają kolory ale tu jest przesyt jednego koloru.
Czekoladowe włosy, czekoladowe usta, wpadający w brąz róż i skóra też wpadająca w jaśniutki brąz/beż.
Potem widać czarne oczy, siwy wpadający w czarny cień i ciemne brwi.
Jeśli chcesz zostawić włosy to radziłabym zmienić kolor różu na czerwień lub róż.
Dobrym rozwiązaniem byłaby też zmiana koloru ust na naturalny kolor lub na czerwony.
Najbardziej kującą rzeczą są oczy.
Jeśli chciałabyś zostawić je czarne to polecam bardziej delikatną wersje soczewki oka.
Ogólnie bardzo podoba mi się dobranie nosa, ust i brwi które świetnie ze sobą współgrają!


Baqoma

Kocham, kocham, kocham!
Absolutnie cudowna twarz i dobór makijażu! 
Nie zmieniałabym nic! 


Becka

Jak już wiadomo lub nie wiadomo jestem wielką fanką twojej twarzy!
Zawsze jest świetna kompozycja kolorystyczna!
Jedyne co mnie razi to brwi które są wielkie niczym wąsy mojego wuja!
Oprócz brwi nie zmieniałabym nic!
Fantastiko!


Galium

Gdyby nie te usta.. :D
Twarz jest sama w sobie bardzo ładna, taka porcelanowa, delikatna laleczka.
Nie pasują mi tutaj usta, które w ogóle nie pasują do tej delikatnej twarzy! 
Nie chodzi mi o wielkość ale o kolor!
Przez ten róż twarz wydaje się jeszcze bardziej blada!
Ogółem jest bosko!

sad optimist

Cudowna i przede wszystkim naturalna!
Choć nie ma tu prawie żadnego makijażu to wygląda to świetnie!
Nie pasuje mi tylko róż który postarza twarz ale sama wiem ze swojego doświadczenia,
że do ciemnej karnacji trudno jest dodać pasujący róż.
Podsumowując: Super!


Siberia

Kolejny bardzo popularny błąd to połączenie czarnych włosów z bardzo bladą karnacją.
Nie tylko sprawia, że skóra jest bardziej blada ale i postarza twarz.
A szkoda, bo twoja twarz jest naprawdę ładna.
Zmieniłabym albo karnacje na ciemniejszą albo włosy na jaśniejsze.
Twarz mi się bardzo podoba.


TaCoZwątpiłaWLudzi

Twarz kojarzy mi się z czarownicą z filmu Czarownica.
Nie wiem czy się na niej wzorowałaś ale naprawdę jest identyko.
Nie widzi mi się tylko makijaż oka który daje mi efekt lekkiego zeza. :D
Poza tym jest ok.


A zwycięża...
Dziś jednogłośnie zwycięża Baqoma,
która dostaje skromne 10 diamentów!
Gratulacje! :)

Trinity

8 komentarzy:

  1. Strasznie mi się podoba i czekam na następny post z ocenianiem twarzy :) Mam nadzieję, ze wezmę w nim udział / Fiaren

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie można się zgłosić?

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie polaczenie bladej skory z ciemnymi wlosami wcale nie wyglada zle, a wrecz przeciwnie i nie uznalabym tego za blad, bo twarz w calosci prezentuje sie calkiem dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy kolejne? Miało być w piątek :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam za usterkę, ale z powodów szkolnych nie mogłam tego napisać. Ocenka będzie w tym tygodniu.
    Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń