poniedziałek, 22 grudnia 2014

#1 Pożyczone z MSS


Witam w nowej serii notek na blogu, mianowicie Pożyczone z MSS
Będę w nich pokazywać m. in. jak zrobić fryzurę z Salonu Spa na MSS.
Mam nadzieję, że mój pomysł wypali i na stałe się przyjmie :)

Dzisiaj pokażę Wam...
Jak zrobić fryzurę bardzo zbliżoną do tej:

Jest dostępna w SPA, w 20 kolorach za 10 Diamentów.
 
Do wykonania powyższej fryzury pozwolę sobie wykorzystać sposób znaleziony w internecie.
Jest to według mnie jedna z najszybszych i najprostszych metod na loki.

Potrzebujemy:
  • materiałowej opaski
  • lakieru do włosów   
Wkład naszej pracy w zrobienie ładnych, naturalnych loków trwa średnio 3-4 minuty.

I. Zwilżanie włosów.
Pierwszym krokiem będzie lekkie spryskanie włosów wodą. Ale bez przesady! 
Nie chcemy by włosy były mokre, lecz wilgotne.

II. Tworzenie loków.
Jest to najważniejsza część poradnika, w której tworzymy loki. 
Wykorzystujemy w niej materiałową opaskę.
Nakładamy ją na czoło. Następnie zawijamy wokół niej po kolei pasma włosów.
Nie umiem wytłumaczyć tego słowami, dlatego wspomogę się poradnikiem, z którego również korzystałam.


 
III. Spanie.
To chyba najprzyjemniejsza czynność podczas robienia subtelnych loków :D
Moje włosy są gęste i niepodatne więc u mnie konieczne jest przespanie nocy w wałkach lub tej opasce.
Aby loki dłużej się utrzymały, zalecam zrobić tak samo jak ja:
Zacząć wieczorem, skończyć rano.

IV. Rozwijanie loków.
Gdy rano wstaniemy, rozwijamy włosy. 
Powinny ukazać nam się piękne loki, które wyglądają całkiem naturalnie.
Spryskajmy je troszkę lakierem, by utrzymały nam się na dużej.
Ale posługujmy się lakierem z rozwagą. Nie chcemy skorupy na głowie!

Moja fryzura wygląda tak:

 (Przepraszam za jakość)

Jestem zdania, że moja fryzura jest bardzo podobna do tej z MSS.
Jest ona szybka do zrobienia, dlatego noszę ją prawie codziennie.


A Wy, co o tym sądzicie?
Podoba Wam się fryzura? Chcecie więcej takich notek na blogu?
A może chcecie zobaczyć poradnik na temat konkretnej fryzury?

Podzielcie się ze mną swoimi odczuciami i pomysłami :)
Do zobaczenia!
 


1 komentarz: