środa, 10 grudnia 2014

Co warto kupić? - LEMON

W międzyczasie porządków blogowych postanowiłam umilić Wam czas artykułem mojego autorstwa. 
Wiem, że trochę jest już za późno na notkę i o godzinie 22:00 nikomu się nie będzie chciało czytać. :) 
Postanowiłam stworzyć na blogu nowy dział pt. "Co warto kupić?" 
Będziemy pokazywać w nim ciuchy z danego sklepu, które koniecznie powinniście mieć w swojej garderobie.
Dzisiaj zajmę się sklepem Lemon.


W prawdzie w sklepie jest mało ciuchów, które zbudzają zachwycenie, lecz jednak udało mi się wybrać kilka.
Nie opisuje zbyt szczegółowo poszczególnych ubrań, ponieważ większość miałaby opis : "podoba mi się, fajne wykonanie, uniwersalna". 
Będzie natomiast parę słów. 
Myślę, że najwspanialszą zdobyczą jest bluzka z opadającym ramiączkiem (nr. 3) za 8 diamentów.
Myślę, że cena nie jest zbyt wysoka jak na takie wykonanie i naprawdę przydaje się ona w wielu stylizacjach.

Na koniec trzy stylizacje z użyciem wybranych powyżej ciuchów. Wszystkie oddają mój styl - przede wszystkim minimalizm, porządek, eksperymenty i zabawa.




A co w Waszej szafie znajduje się z Lemon?
Pochwalcie się! :)

ps. Zapraszam do zadawania nam pytań na blogowym asku oraz do zaglądania na naszego tumblra - znajdziecie tam różne nowinki, zapowiedzi oraz zostaną tam opublikowane Wasze najciekawsze stylizacje!(linki znajdziecie w zakładkach)

3 komentarze:

  1. Super pomysł na dział, zawsze lubiłam czytać i pisać takie artykuły. Pierwsza stylizacja śliczna, ale w drugiej buty to niewypał. Strasznie nie trafny wybór.W 3 super, ale skarpetki zbyt wysoko podciągnięte xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę sobie kupić skarpetki z 3 lalki :P Można wiedzieć skąd? :>

    OdpowiedzUsuń