sobota, 18 kwietnia 2015

REAL ~ Zapuszczanie grzywki, co robić?!

Cześć!
Zauważyłam, że wiele osób zmaga się z tym samym problemem co ja, 
a tym problemem jest nic innego niż odrastająca grzywka.
Ja ścięłam prostą grzywkę 2 lata temu i do dziś żałuję.
Teraz po 2 latach grzywka się nie układa, leci mi na twarz, 
a ja nie wiem z jakim przedziałkiem jest mi dobrze, 
gdy ją zapuszczam.
Jednym słowem LAJF IS BRUTAL.

Tak więc już nie przedłużając chciałabym wam dzisiaj pokazać/objaśnić
parę ,,trików'' co zrobić z zapuszczającą się grzywką.

Mi do gustu przypadł poniższy trik, który niestety mogą wykonać osoby,
które potrafią zrobić dobieranego.
Zmotywuje się i będę ćwiczyć, żeby jakoś wyglądać! :D


Co jeszcze możesz zrobić?
1.Użyć opaski na włosy.
2.Użyć bandanki na włosy, która je podtrzyma.
3.Możesz użyć lakieru.
4.Spiąć grzywkę spinką bądź wsuwką.
5.Zakręcić grzywkę prostownicą bądź lokówką.

Zajrzyjcie na youtube!
Znajdziecie jeszcze wiele innych super trików!

Trinity



1 komentarz:

  1. Tego problemu na szczęście nie mam, ale niedawno miałam obcinaną grzywkę na bok, która mi się znudziła dlatego czekam aż wyrówna się ze wszystkimi włosami... Trochę to potrwa ;)

    OdpowiedzUsuń