czwartek, 23 kwietnia 2015

Talking with the People #3

Witajcie!

  

Bardzo przepraszam za małą aktywność na World Of MSS. Było to spowodowane brakiem internetu oraz chorobą mojego taty, ale posty z mojej strony od teraz będą pojawiać się regularnie! 

 


Dzisiejszy wywiad będzie po raz pierwszy z moderatorem MySuperStyle którym jest m.in Vindela i to ona udzieli odpowiedzi na moje pytania! W grze znana jako wyrocznia mody, a prywatnie krakowianka ucząca się w jednym z krakowskich liceów.

E : Witam Cię serdecznie!
V : Hejka!
E : A więc zacznijmy wywiad! Jaki jest twój ideał mężczyzny?
V :Wysoki, opiekuńczy, na pewno nie może być to typ, którego nic nie obchodzi lub jest zbyt wrażliwy, bo ja już taka jestem, więc potrzebuje równowagi! Musi być zaradny i mieć szacunek do kobiety. Najlepiej niepalący, pomocny, zabawny.
Oczywiście o inteligencji i wierności chyba nie muszę wspominać? :P W sumie mogłabym wymieniać i wymieniać jaki ma być mój książę na białym koniu!
E : Każda o takim marzy! Powiedz mi, czy byłaś zszokowana wieścią, że spośród tylu kandydatów na moderatora to właśnie ty zajęłaś to stanowisko?
V : O rany i to jak. Na początku zacznę od tego, że byłam zła jak Michał skrócił czas na zgłoszenia się na moderatora, bo miałam napisać jakiś fajny ''list motywacyjny'' w weekend, a tu bum - zgłoszenia do piątku. Hmm, ale jakoś się udało i napisałam około 3/4 strony A4 (nawet byłam z siebie dumna, bo rzadko tyle pisze), jednak czytając to później miałam coraz to większe wątpliwości czy mi się uda. Od samego początku nie byłam przekonana czy wgll mam wysłać swoje zgłoszenie, a o moim starcie w wyborach wiedziały chyba tylko 2 osoby. Nadszedł weekend i Michał wysłał pytania do 7 osób to był już dla mnie wielki szok, pocieszałam się, że jak mi nie pójdzie w nich i tak chyba będę na rezerwie, ale bardzo miłe zaskoczenie i dostałam się od razu na to stanowisko!
E : Jeszcze raz gratulujemy sukcesu! Powiedz mi jak jest z tymi blondynkami? Czy według Ciebie naprawdę są głupie albo jest to stereotyp niczym nie poparty?
V : Dzięki wielkie! Znam wiele blondynek, które są mega mądre! Powinniśmy łamać takie stereotypy! Choć czasem śmieszą mnie blondynki za kierownicą, które sobie nie radzą!
E : Masz absolutną rację! Który ze wszystkich konkursów na MySuperStyle uważasz za najlepszy i dlaczego?
V : Najfajniejszy był ten, w którym trzeba było upodobnić się w realu do swojej postaci tutaj, dlatego że po prostu była to odskocznia od zwykłych konkursów. Potem na mojej liście jest Battle of Teams (1 edycja), bo byłam w świetnej ekipie choć nie udało nam się wygrać bawiłam się super i Pair vs Pair. Jeśli miałabym wybrać konkurs z najlepszymi nagrodami byłby to Style Wars oraz Pair vs Pair.
E : Wskazałaś świetne konkursy! Wybrałaś już kierunek studiów? Jeśli tak to zdradz nam jaki.
V : Jeśli matura pójdzie po mojej myśli, to albo dietetyka albo fizjoterapia.
E : Bardzo ciekawe kierunki, życzę powodzenia! Walczysz o prawa zwierząt czy jest Ci obojętny los czworonogich przyjaciół?
V : Uwielbiam zwierzęta, choć nic z tym nie robię (jedynie pomagam jak są jakieś zbiórki w szkole), ale tak czy siak jestem przeciwniczką krzywdzenia zwierząt. Nie mogę patrzyć się na zabłąkanego psa, a co dopiero mówić o ich np biciu. Nie wiem jakim trzeba być człowiekiem, żeby krzywdzić niewinne zwierzęta.
E : Widać, że zależy Ci na losie zwierząt. Ostatnie pytania będzie dotyczyło twojego dzieciństwa : Pamiętasz swój pierwszy, publiczny występ? Jeśli tak - opisz go.
V : To było chyba w przedszkolu, a występ tyczył się Dnia Matki. Ryczałam w domu nie wiem jaki czas... potem udawałam, że boli mnie brzuch, ale i tak rodzicie zaprowadzili mnie do przedszkola. Miałam chyba dać tylko tulipana mojej mamie, a miałam takiego stresa, że masakra, haha.
E : Bardzo dziękuję Ci za wywiad, życzę wielu sukcesów jak i na MySuperStyle jak i w życiu prywatnym.
V : Dzięki, przyda się!




Kolejny wywiad będzie z osobą wszechwiedzącą i wszechmogącą! Na dziś to tyle - żegnam się z Wami i życzę Miłego Dnia! 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz