piątek, 24 kwietnia 2015

Talking with the People #4

Witajcie!

Dzisiejszy wywiad udzieli mi osoba od której nie było by nas tu! Wszyscy ją kochają, jej urok osobisty zauroczył prawdopodobnie każdego! "Królowa jest tylko jedna" -  przed Wami we własnej osobie Króliczek007. Zapraszamy na naszą wieczorną pogawędkę, a w niej jej... Przekonajcie się sami!

E : Jestem ogromnie wdzięczna, że przyjęłaś zaproszenie - witam Cię bardzo serdecznie!
K : Witam :)
E : Skąd pomysł na założenie gry o takim charakterze?
K : Pomysł pojawił się dzięki innym tego typu grom, w dodatku produkcji zagranicznych gdzie ceny były dla mnie mało atrakcyjne.
E : Podjęłaś dobrą decyzję! Jesteś niesamowita. Co mówią twoje dzieci, że mama stworzyła grę dla dziewczyn? Pytają się Ciebie czy mogą założyć sobie konto czy raczej grają w gry typu Mario? 
K : Moje dzieci posiadają konta w grze jednak chyba z racji tego że ciągle widzą ją u mnie na monitorze brak im zapału do aktywnej gry .
E : Podasz nam nicki? :) Słyniesz z dobrego gustu, więc pytanie brzmi : Jak urządziłaś swoje mieszkanie? Bardziej po staroświecku czy jest niczym jak z magazynu?
K : Słynę z dobrego gustu? Nie wiedziałam. Lubie nowoczesne wnętrza, proste i minimalistyczne.​ Aktualnie mój apartament jest w podobnym stylu ale z pewnością nie przesadziłam z tą surowością.
E : Wnętrze jest bardzo przytulne! :) Mieszkasz w stolicy - na pewno dużo się tam dzieje! Nie myślałaś o tym, aby porzucić pełne życia miasto i zamieszkać na wsi, czy jednak nie wyobrażasz sobie życia poza Warszawą?
K : Oczywiście że bym się chętnie wyprowadziła z Warszawy! Ale niestety... troszkę jestem tchórzem, boje się że cała akcja by mnie przerosła w dodatku musiałabym przekręcić do góry nogami życie swojej rodziny.
E : Może niedaleko uwijesz gniazdko na wsi? Kto to wie! Jaka jest twoja ulubiona potrawa i czy umiesz ją przyrządzić?
K : Nie mam ulubionej potrawy! Bardzo lubię dobre jedzenie jeść i je przyrządzać. Aktualnie mam jazdę na hummus i robię go co kilka dni Za to nie lubię i w sumie prawie w życiu nie jadłam salcesonu a nie spróbowałabym czerniny i móżdżku brrr!
E : Aż się głodna zrobiłam! Czy w swoim życiu prywatnym spotkałaś jakąś osobę którą możemy zobaczyć w show-biznesie?
K : Oczywiście! Np. Ś.P Annę Przybylską której na potrzeby sesji dla Vivy robiłam na ciele body painting. LINK DO MAGAZYNU : http://www.kozac​zek.pl/img/4maj/​249.jpg
E : Wyszło przepięknie! PYTANIE BONUS : Od kiedy zaczęła się Twoja przygoda z grafiką?
K : Dziesięć lat już strzeliło i najlepsze że dalej, ciągle się uczę! :)
E : Ty i nauka? Jesteś perfekcyjna w tym co robisz! Nasz wywiad dobiegł końca, ale mam ostatnie pytanie : Ponad 17 tysięcy użytkowników zarejestrowało się na twojej grze. Zaszczyt czy lekkie rozczarowanie? 
K : Absolutnie zaszczyt! Zainteresowanie grą przeszło moje najśmielsze oczekiwania.
E : Bardzo dziękuje za wywiad!
K : Również dziękuje :)

Ten wywiad zapamiętam na długo! Kolejny wywiad pojawi się... TERAZ! Więc macie 2 lektury do przeczytania! Powodzenia Wam życzę :) Miłego Dnia oraz Miłego Weekendu! :>











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz