niedziela, 12 kwietnia 2015

Stylizacyjny mix!

Dziś post, w którym przedstawię Wam cztery stylizacje ze spódnicami. Outfitów szukałam u osób trafionych przypadkiem, a jednak przez Was znanych. W pierwszej stylizacji spodobał mi się brązowy akcent i makijaż - outfit w 100% jest zgodny z resztą. Outfit nr 2 wybrałam ze względu na dobór rzeczy. Autor stylizacji przede wszystkim postawił na elegancję jednak panujące tu kolory to głównie złoto. W mniejszej ilości możemy podziwiać również czerń, biel oraz brąz. Trzecia stylizacja jest dość prosta i uwielbiam połączenie złoto-czerń. Złota koszula świetnie została użyta z jeansową spódnicą (choć spódnica jest sukienką), a do tego skórzana kurtka daje stylizacji dzikość oraz oryginalność. Mimo, że stylizacja nie jest przekombinowana to mi się podoba. Czwarta stylizacja jest moją faworytką głównie dlatego, że mimo ciężkiego czarnego koloru, Vindeli udało się się stworzyć coś co wygląda dobrze pod każdym względem. Również pochwalę twarz, włosy oraz piękne bordowe usta. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz